2012. március 22., csütörtök

Mukrisz: Szerettem volna...

És egy nagyon megható vers szintén a projektre, Mukrisz poétától. :) Jó olvasást! ;)






Szerettem volna...



Hűvös az éjszaka
Suttog az éj szava
Én nem ezt érdemlem
Nem is kell kérdeznem

Ugyan, ez csak semmiség
Miért sírnék a semmiért
Csak a szívem tört darabokra
Nem kellek neki, igen ezt mondta

Ha el mondtam volna
Bevallom szóról-szóra
Talán még mindig itt volna
Nemcsak egy kép marad róla

Nem tudok rá nézni
Nem tudok betelni
Meghalok ha nézem
Ha nem, üres a szívem
Én ezt nem értem...

Bűnösök vagyunk
Hisz közös a Múltunk
Bűnösök Leszünk
Bármit is teszünk

El kell felejtenem
El kell őt temetnem
A szívem méjén magamba
Hogy az Istem se tudhassa

Ugyan mért bántom magam
Körömmel kaparom a falam
Csak egy mozdulat, egy lángocska
Ez megálmodtam álmomba

Ezt nem értem, nem lett jobb
A fájdalmam egyre nagyobb
Én utállom őt, szívemből
Gyűlölöm minden erőmből

De ha ő megy, hát én is megyek
Nem láthattjuk egymást többet
Csak egy lépés az éjszakába
És minden fájdalom kizárva


szerző: Mukrisz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése